Åka hem

Åker hem imorron.. Vet inte om jag vill det...
Ska bli roligt att träffa evve igen för det var ett tag sen vi sågs senast...
Idag har jag inte gjort nått alls bara varit, skulle nog egentligen börjat att packa ihop lite grejor.
men som vanligt skjuter jag upp det till sista stunden :P
Imorron kommer kim upp och hälsar på mig :) ska bli hur roligt som hellst att träffa han igen !!!

igår vart det en lugn dag med film tittning med oscar och rickard.. rickard låt min bil vara !!! den är fin som den är :)

är arbetslös nu också vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det är väl sånt som löser sig på ett eller annat sett


nä, nu ska jag fortsätta att göra inget

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0