2 månader och 3 veckor sen

sen jag skrev nått på min tråkiga blogg...

Har sagt upp mig från mitt jobb i Lofsdalen och for upp till bruksvallarna och börja jobba ist..
Trivs hur bra som hellst..
Synd bara att jag kom på igår att det är bara nån veckan kvar innan jag måste åka hem ..och jag måste börjar på att funderar på vad jag ska hitta på i sommar.. ska jag vara kvar här ? Åka till Gotland ? Jobba hemma ?
Orkar inte fundera på det nu...uscha

har förövrig hunnit att fylla 20 år vilket är hur skönt som hellst :D

Har börjat att få hemlängtan också och de var inte igår jag hade det sist.. vet inte vad som har hänt.. Vill hem men samtidigt vill jag inte hem... orkar att komma tillbaka till ljusdal.. vet precis hur det kommer att bli.. men är jätte glad att vara hemma dom första veckorna.. sen vill man inget hellre än att åka där ifrån



Ska kolla lite på tv nu..

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0